Title H2
Title H3
Title H4-6
Настя Станко Постійний професійний розвиток в команді людей, що “люблять” свою роботу!
Настя Станко Постійний професійний розвиток в команді людей, що “люблять” свою роботу!
Важливі компетентності !!!текст – розяснення до слова чи фрази перекреслений і курсивом!!! для посади:
Коло основних обов’язків Заступника(ці) Керівника організації з програмного наповнення та організаційного розвитку
- Організовувати роботу напрямку з інституційного розвитку та ефективну взаємодію з іншими напрямками та відділами (виховний відділ, маштабування, мережування) головного офісу Пласту (КПС);
-
У співпраці з Керівником
діяльність текст – розяснення до слова чи фразиза програмним напрямком, організовувати роботу програмного персоналу, забезпечувати виконання поставлених цілей та завдань; - Адмініструвати інституційний грант від МФ “Відродження”;
- Залучати відповідних фахівців для виконання завдань у межах інституційного гранту МФ “Відродження”;
- Забезпечувати виконання плану з організаційного розвитку Пласту;
- Взаємодія з регіональними осередками (станицями/округами) та пластовими вишкільними центрами з питань організаційного розвитку та напрацювань програмних напрямків організації;
- Взаємодія з партнерськими організаціями та донорськими установами, які працюють за напрямком організаційного розвитку;
- Підготовка проміжних та фінальних описових звітів у межах інституційного гранту від МФ “Відродження”;
- Виконання інших обов’язків необхідних для ефективної роботи напрямку з організаційного розвитку.
Вимоги до кандидата(ки)
- вища освіта;
- мінімум 3-річний професійний досвід в сфері управління проектами та/або програмами;
- досвід у сфері організаційного розвитку (оцінювання потенціалу, розробка та виконання планів з організаційного розвитку, розробка основних політик);
- вільне володіння українською та достатній рівень володіння англійською мовою;
- гарні комунікативні та аналітичні навички;
- проактивний підхід у роботі;
- високий рівень самоорганізації, навички ефективного планування;
- вміння одночасно координувати різні активності;
- вміння працювати в команді на результат;
- приналежність до Пласту є знайчною перевагою;
- досвід в організації та проведенні публічних заходів (круглі столи, тренінги, робочі зустрічі тощо);
- досвід адміністративної роботи у Пласті є перевагою;
- досвід роботи в міжнародних організаціях, проектах та програмах або в секторі громадянського суспільства є перевагою;
- впевнене користування офісними комп’ютерними програмами.
Умови роботи:
- робота в офісі (Київ), з 10:00 до 18.00 пн.-пт. (на період карантину – віддалена робота з періодичними нарадами та зустрічами офлайн);
- можливі відрядження Україною;
- колектив організації – 10 осіб;
- можливість підвищення кваліфікації;
- менторська підтримка на початковому етапі роботи;
- конкурентна винагорода за результатами співбесіди.
Резюме (CV) українською та лист з обґрунтуванням своїх намірів (мотиваційний лист) працювати на посаді Директора з розвитку прохання надсилати до 3 липня 2020 року електронною поштою на [email protected] з вказанням у полі Тема:/Директор з розвитку. Просимо обов’язково вказати бажаний рівень винагороди.
Схожi новини
Діти на таборі в Іспанії зібрали більше 1000 євро на сухпайки для наших захисників
Детальніше
Шукаємо бухгалтера до команди Пласту
Детальніше
Звіт про пластові табори 2023: скільки, де і хто
Детальніше
Шукаємо SMM-менеджера/ку в Центральний офіс Пласту
Детальніше
Вакансія менеджера/ки з онлайн-фандрейзингу
Детальніше