Ми шукаємо людину, котра:
- пластує більше 3-ох років і є дійсним членом та має виховницький досвід;
- самоорганізована, самодисциплінована, з досвідом фасилітації експертних обговорень та робочих груп;
- має досвід управління проектами;
- має комунікативні та аналітичні навички;
- плюсом є досвід роботи з компетентностями в освіті чи бізнесі та розуміння основних трендів у питанні компетентностей майбутнього.
Що потрібно робити?
- координувати роботу групи з напрацювання компетентностей;
- аналізувати існуючі світові стандарти та підходи компетентностей й адаптувати їх для Пласту;
- взаємодіяти з робочою групою Пласту з розробки пластових компетентностей, взаємодіяти з методистами/референтами крайових булав усіх уладів, виховним відділом КПС, членами КПР, регіональними осередками (станицями/округами) та пластовими вишкільними центрами з питань доопрацювання пластових компетентностей як основи для оновлення пластових проб та вмілостей.
Що пропонуємо?
- можливість оновити підходи та зробити пластові проби такими, що відповідатимуть сучасним стандартам;
- можливість змінювати та впливати на розвиток виховних програм Пласту, а відтак – якісного розвитку організації;
- оплату праці:)
- графік, яким ти керуєш;
- можливість дистанційно працювати;
- команду, яка надихає та підтримує ідеї;
- можливість оновити підходи та зробити пластові проби такими, що відповідатимуть сучасним стандартам;
- можливість впроваджувати ґрунтовні зміни у виховну програму.
Якщо ви хочете доєднатись до нашої команди надсилайте ваше резюме до 11 квітня 2021 року на адресу [email protected] з темою листа “Менеджер проєкту Компетентностей”.
Схожi новини
Шукаємо комунікаційника/цю в Міжнародний напрям Центрального офісу Пласту
Детальніше
Вакансія менеджера/ки з онлайн-фандрейзингу
Детальніше
Київська облрада хоче закрити Пластовий вишкільний центр у Бучі
Детальніше
Шукаємо менеджера/ку по роботі з Виховними частинами та пластовими заходами
Детальніше
«Всеукраїнські вишколи спрямовані на підвищення рівня компетентностей молоді з метою сприяння гармонійному розвитку молоді»
Детальніше