Вакансія менеджера/ки з онлайн-фандрейзингу - Пласт
EN

Привіт!

Я певна, Ти шукала чи шукав своє місце у цій війні. І певна, що ти донатила/в армії, знаючи, що це рятує чиєсь життя. І що ти з пластунами перевернула/в гори, аби забепечити друзів на фронті всім, що треба. Але Твоє місце може змінюватися з часом. 

Зараз Ти можеш продовжити працювати з командою Пласту, допомогти нам щодня робити все, що ми можемо, для України: 

  • допомагати дітям емоційно впоратися з усім тим лайном, що з’явилося у їхньому житті з війною, 
  • надавати гуманітарну підтримку тим, хто поруч із бойовими діями,
  • і найважливіше — допомагати рятувати життя наших із Тобою друзів — пластунів військових. 

Для того, аби Пласт завжди міг відгукуватися на прохання пластунів на фронті, нам треба Твоя допомога у залученні коштів. Більшість допомоги приходить саме онлайн, тому нам треба вкладатися в діджитал фандрейзинг настільки сильно, наскільки ми можемо. 

Допоможи нам втілювати онлайн-збірки коштів для підтримки пластунів на передовій.

Тобі буде потрібно:

  • планувати, менеджити, аналізувати онлайн-проекти, спрямовані на залучення коштів;
  • моніторити зміни в аудиторії благодійників та вдосконалювати існуючу сегментацію на конкретні цільові аудиторії;
  • пропрацьовувати канали залучення нових благодійників;
  • супервайзити команду комунікацій у питаннях донейту: формувати запити, аналізувати і обговорювати показники (fb, insa, сайт);
  • спілкуватися із благодійниками, звітувати, дякувати через розсилки, листи, листівки, дзвінки, сайт;
  • для емоційної комунікації з ними — збирати історії військових та волонтерів;
  • працювати зі платіжними системами (LiqPay, Fondy та ін.), через які благодійники надсилають кошти;
  • вести статистичні таблиці, бази даних благодійників;
  • стежити за втіленням цілей краудфандингу.

Тобі це під силу, якщо Ти:

  • розумієш, як працюють онлайн-комунікації та емейл-маркетинг;
  • відчуваєш тексти;
  • вмієш формувати меседжі на різні цільові аудиторії;
  • маєш досвід менеджменту проєктів, бо для твоєї роботи доведеться залучати інших фандрейзерів, комунікаційників, військовий напрямок тощо;
  • аналізуєш помилки і успіхи;
  • знаєш базово ексель, розумієш цифри, можеш проаналізувати статистичні показники;
  • знаєш англійську, бо про якісний фандрейзинг рідко пишуть українці;
  • пластуєш щонайменше 3 роки;
  • ризикуєш втілювати нові проекти.

Пласт у свою чергу пропонує Тобі:

  • гнучкий графік;
  • повну зайнятість;
  • можливість ремоуту;
  • офіс в Києві та у Львові;
  • дуже теплу команду;
  • досвід у фандрейзингу, який стає неймовірно затребуваним в Україні.

Ще пів року тому я переконувала друзів, що фандрейзинг — це не складно. А зараз майже кожен спробував залучати кошти самостійно і знає, як це. Знає, що люди готові допомагати, якщо дати їм для цього можливість. І наше з Тобою завдання — дозволити людям це робити!

Надсилай своє CV на адресу [email protected] до 26.09. І будемо разом допомагати нашим друзям-пластунам на фронті!

Тетяна Буць,
керівниця напрямку фандрейзингу

Поділитися

Схожi новини