На вихідних у Києві пластуни взяли участь у крайовому комунікаційному вишколі. Учасники тренінгу освоювали SMM, змагалися у сторітелінгу, дізнавалися нюанси співпраці із ЗМІ тощо. Дізнатися більше про механізми комунікації приїхали представники медіаслужб осередків з Дніпра, Львова, Кропивницького, Києва, Тернополя, Полтави, Сум, Івано-Франківська, Кременчука, Чернівців, Кривого Рогу та Шумська.
«Учасники тренінгу – пластуни, котрі прагнуть показувати молоді у своїх містах, чому Пласт – це круто. Хочемо навчити наших волонтерів, як робити це сучасними ефективними методами. Для цього закликали професійних спікерів – фахівці допоможуть комусь познайомитися з новими технологіями й сервісами, а комусь – вдосконалити вже наявні комунікаційні навички», – зазначив організатор тренінгу, менеджер із комунікацій Пласту в Україні Роман Тимоцко.
Серед спікерів тренінгу – представники державних установ, приватних медіа та маркетингових компаній. З пластунами ділилися знаннями й досвідом Ярема Дух (координатор іноземних медіа в Адміністрації Президента України), Артем Жуков (менеджер digital-проектів Адміністрації Президента України), Катерина Мізіна (журналістка Громадське Культура), Тарас Волянюк (засновник студії інфографіки Remarker), Надія Чорна (очільниця напрямку комунікацій Форуму НДО в Україні), Роман Борщ (журналіст телеканалу «Еспресо»). Теми стосувалися різноманітних видів комунікації. Пластуни мали нагоду здобути дізнатися більше про такі напрямки:
- інструменти комунікацій для недержавних організацій;
- онлайн-сервіси для створення мультимедійного контенту;
- комунікація з журналістами;
- сторітелінг;
- кризові комунікації в Пласті;
- прес-анонси та прес-релізи;
- візуальний контент.
Голова Пласту в Україні Ольга Герус разом із відповідальним за комунікації в Крайовій пластовій раді Петром Задорожним розповіли учасникам про Комунікаційну стратегію Пласту.
«Комунікації – один з ключових механізмів реалізації Стратегії Пласту. Сьогодні побачила, що маємо гарний, а головне якісний запал працювати для іміджу та зросту чисельності волонтерів Пласту. Пластуни буквально завалюють спікера питаннями – цікавляться, як правильно застосувати ті чи інші навички у своєму осередку. Що не менш важливо – учасники з різних регіонів країни діляться досвідом та власними ідеями. Впевнена – висвітлення організації назовні – в надійних «медіаруках», – ділиться враженнями від візиту на тренінг Голова Пласту в Україні Ольга Герус.
Тренінг завершився аудіоекскурсією київським Подолом від компанії Pic pic. Пластуни отримали сертифікати про прослухання курсу з комунікацій. По завершенні тренінгу кожен учасник отримав завдання – реалізувати три комунікаційні проекти, що стосуються Пласту, в своєму місті. Про їх реалізацію зможете прочитати на сайті Пласту або на офіційній фейсбук-сторінці.
Текст: Максим Бадік. Фото: Віктор Смоляк
Схожi новини
Молодіжна організація “Пласт – Національна Скаутська Організація України” за фінансової підтримки Міністерства молоді та спорту України реалізовує проєкт «Наметові табори для молоді «Загартовані духом,збагачені досвідом»».
Детальніше
Молодіжна організація “Пласт – Національна Скаутська Організація України” за фінансової підтримки Міністерства молоді та спорту України реалізувала проєкт «Наметові табори для молоді «Загартовані духом,збагачені досвідом»»..
Детальніше
Запрошуємо на літній пластовий табір!
Детальніше
Молодіжна організація “Пласт – Національна Скаутська Організація України” за фінансової підтримки Міністерства молоді та спорту України реалізовує проєкт «Наметові табори для молоді «Загартовані духом, збагачені досвідом»».
Детальніше
Ланцюг єдності пташат
Детальніше