Шукаємо комунікаційного менеджера/ку Благодійної Ватри Пласту - Пласт
EN

Щороку Пласт підтримують сотні меценатів, і завдяки їх внеску – ми маємо ресурси на сталий розвиток.

Це наші найвірніші друзі. Вони допомогли зберегти команду, коли нам було складно. І навіть коли було складно їм, вони продовжували вірити у місію Пласту та надихали нас на довготермінові та амбітні проєкти.

Благодійна Ватра Пласту – найбільша благодійна подія Пласту в році, щоб подякувати тим, хто завжди поруч. І ти можеш стати її голосом. 

Робота проєктна, тому навіть якщо маєш основну зайнятість – читай далі.

Менеджер/ка комунікацій Благодійної Ватри Пласту:

  • Людина з досвідом та ідеями, яка спланує всі комунікації проєкту та координуватиме їх реалізацію
  • Створить стратегію комунікації події та буде розвивати її бренд
  • Втілить стратегію через контент у обраних каналах та візуальні, друковані матеріали
  • Скоординує співпрацю з лідерами думок, медіа та спільнотами, де є наша цільова аудиторія
  • Ставитиме задачі підрядникам з фото, відео, дизайну і забезпечить якісний продукт на виході

Що для нас важливо?

  • Досвід комунікаційного супроводу проєктів або подій
  • Дуже бажано – досвід створення комунікаційних або бренд стратегій
  • Навички роботи з текстами та меседжами (писати потрібно не багато, але ефективно зашити меседж – маст)
  • Ефективно ставити ТЗ і давати зворотній зв’язок дизайнеру

Для тебе маємо:

  • Проєктну часткову зайнятість на період березень-травень 2024 (активна фаза з квітня)
  • Гнучкий графік (розуміємо, що ти маєш інші проєкти)
  • Роботу віддалено чи за бажанням офіс у Києві на Золотих
  • Знайомства з широким колом експертів та лідерів думок, які підтримують Пласт

Якщо зацікавило, то дуже чекаємо на твоє CV та мотивацію до 12 березня на пошту [email protected].

Нам потрібні твої ідеї та енергія. Подія існує вже не один рік і має багато напрацювань, але віримо що ти знайдеш нові можливості росту як для проєкту, так і для себе. 

Через Благодійну Ватру ти будуватимеш не просто спільноту меценатів Пласту, але значно більше – культуру підтримки проєктів, які розвивають молодь.

Поділитися

Схожi новини