Title H2
Title H3
Title H4-6
Настя Станко Постійний професійний розвиток в команді людей, що “люблять” свою роботу!
Настя Станко Постійний професійний розвиток в команді людей, що “люблять” свою роботу!
Важливі компетентності !!!текст – розяснення до слова чи фрази перекреслений і курсивом!!! для посади:
Коло основних обов’язків Заступника(ці) Керівника організації з програмного наповнення та організаційного розвитку
- Організовувати роботу напрямку з інституційного розвитку та ефективну взаємодію з іншими напрямками та відділами (виховний відділ, маштабування, мережування) головного офісу Пласту (КПС);
-
У співпраці з Керівником
діяльність текст – розяснення до слова чи фразиза програмним напрямком, організовувати роботу програмного персоналу, забезпечувати виконання поставлених цілей та завдань; - Адмініструвати інституційний грант від МФ “Відродження”;
- Залучати відповідних фахівців для виконання завдань у межах інституційного гранту МФ “Відродження”;
- Забезпечувати виконання плану з організаційного розвитку Пласту;
- Взаємодія з регіональними осередками (станицями/округами) та пластовими вишкільними центрами з питань організаційного розвитку та напрацювань програмних напрямків організації;
- Взаємодія з партнерськими організаціями та донорськими установами, які працюють за напрямком організаційного розвитку;
- Підготовка проміжних та фінальних описових звітів у межах інституційного гранту від МФ “Відродження”;
- Виконання інших обов’язків необхідних для ефективної роботи напрямку з організаційного розвитку.
Вимоги до кандидата(ки)
- вища освіта;
- мінімум 3-річний професійний досвід в сфері управління проектами та/або програмами;
- досвід у сфері організаційного розвитку (оцінювання потенціалу, розробка та виконання планів з організаційного розвитку, розробка основних політик);
- вільне володіння українською та достатній рівень володіння англійською мовою;
- гарні комунікативні та аналітичні навички;
- проактивний підхід у роботі;
- високий рівень самоорганізації, навички ефективного планування;
- вміння одночасно координувати різні активності;
- вміння працювати в команді на результат;
- приналежність до Пласту є знайчною перевагою;
- досвід в організації та проведенні публічних заходів (круглі столи, тренінги, робочі зустрічі тощо);
- досвід адміністративної роботи у Пласті є перевагою;
- досвід роботи в міжнародних організаціях, проектах та програмах або в секторі громадянського суспільства є перевагою;
- впевнене користування офісними комп’ютерними програмами.
Умови роботи:
- робота в офісі (Київ), з 10:00 до 18.00 пн.-пт. (на період карантину – віддалена робота з періодичними нарадами та зустрічами офлайн);
- можливі відрядження Україною;
- колектив організації – 10 осіб;
- можливість підвищення кваліфікації;
- менторська підтримка на початковому етапі роботи;
- конкурентна винагорода за результатами співбесіди.
Резюме (CV) українською та лист з обґрунтуванням своїх намірів (мотиваційний лист) працювати на посаді Директора з розвитку прохання надсилати до 3 липня 2020 року електронною поштою на [email protected] з вказанням у полі Тема:/Директор з розвитку. Просимо обов’язково вказати бажаний рівень винагороди.
Схожi новини
Працівник американської компанії Shelf віддав премію на ПНБ для пластуна
Детальніше
Пластунка Наталя Хміль отримала відзнаку Президента України “Золоте серце”
Детальніше
Пластуни передали Вифлеємський вогонь Володимиру Зеленському, Президенту України
Детальніше
Пласт продовжує співпрацю з Міністерством молоді та спорту: тренінги для волонтерів
Детальніше
Центральний офіс Пласту шукає адміністратора методистів
Детальніше